20 окт. 2011 г.

Սովորում ենք սիրել գովազդը......ՄԱՍ 2



    Բարևներ բոլորին: Գրելու եմ էլի գովազդների մասին: Չեմ կարծում թե ձեզանից շատերին է հետաքրքրել նայել հայտնի արտասահմանյան ընկերությունների պատրաստած գովազդային պոստեռները: Ասեմ, որ ես շատերի աշխատանքներն եմ ուսումնասիրել  և հատուկ ձեզ համար դրանցից ընտրել եմ ամենակրեատիվ և ամենազվարճալիները: Ուզում եմ դրանք ներկայացնել ձեզ, որպեսզի դուք տեսնեք, թե որքան  աղքատիկ է հայկական գովազդային գործակալությունների և ընկերությունների մարքեթինգով զբաղվողների կրեատիվության բազան: Չէ, սխալ չհասկանաք,ես չեմ ուզում նվաստացնել մերոնց: Ուղղակի ուզում եմ ցույց տալ, թե ինչերի է ընդունակ մարդու ստեղծագործական միտքը: Իսկ մերոնք միշտ ընկնում են շաբլոնների հետևից և չեն ցանկանում մտածել: Ու դրա հետևանքը լինումա էն տխուր տեսարանը, որին մենք ամեն օր ականատես ենք լինում դրսում և ամեն տեղ:        Նայեք նկարները և համեմատեք`












































    Երբեմն տղամարդկանց նույնպես անհրաժեշտ է լինում անձեռոցիկ` արցունքները սրբելու            համար` TWINSAVER- անձեռոցիկ տղամարդկանց համար:




































    Նկարները չեմ մեկնաբանում: Իսկ եթե հարց ծագի որևէ մեկի վերաբերյալ, անպայման գրեք,ես պատրաստ եմ պատասխանել:

0 մեկնաբանություն:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Отправить комментарий