Ես այսօր ուզում եմ գրել ինձ համար շատ հոգեհարազատ ու սիրելի թեմայի մասին: Մինչ կսկսեք կարդալը, ասեմ, որ նյութը բավականին երկար է, բայց չափազանց հետաքրքիր: Չեմ կարծում, որ արժե կարդալ ու կիսատ թողնել, այնպես, որ եթե ժամանակ չունեք կարդալ մինչև վերջ, ապա ավելի լավ կլինի մնա հետո գաք: Ուրեմն այսպես, ես գրելու եմ պարերի մասին, բայց ոչ թե սովորական, այլ հնդկական պարերի մասին:
Մինչ հնդկականին անցնելը, մի փոքր
պարի մասին: Կարծում եմ ոչ մեկի համար գաղտնիք չէ, որ պարելը մարդուն հաղորդում է
հսկայական դրական էներգիա: Բացի այդ, պարը զգալիորեն լավացնում է
նյութափոխանակությունը, սրտանոթային և շնչառական համակարգերի աշխատանքը,
բարձրացնում է իմունիտետը: Պարը հատկապես օգնում է այն մարդկանց, ովքեր երկար
ժամանակ են անցկացնում նստած վիճակում (այսինքն ժամերով նստում են համակարգչի
դեմը, որը, ինչպես գիտենք մահացու վտանգի առաջ է կանգնեցնում մեզ…սրա մասին կարող
եք կարդալ իմ կողմից շատ սիրելի http://www.e-armenians.com-ի այս գրառման մեջ)…Բազմաթիվ հոգեբանների տեսանկյունից պարը խորհուրդ է տրվում հատկապես նրանց, ում մոտ նկատվում է չափից դուրս վախի զգացողություն կամ անինքնավստահություն: Այս ամենի հետ մեկտեղ, այն օգնում է գեղեցկացնել կազմվածքը: Հաշվարկված է, որ 30 րոպե ժամանակակից պարը կարող է այրել մոտ 300 կկալ, իսկ բալետը և չիչոտկան 200 կկալ: Նշեմ նաև, որ պարերը բարձրացնում են աղջիկների սեքսուալությունը (տնավարի ասած դառնում են sexy): Բժիշկ-արվեստա-թերապեֆտների կարծիքով պարը ավելի լավ է բուժում հոգին, քան խոսքերը:
Շիվա Նատարադջը (պարերի արքան) հանդիսանում է տատրիկական պարերի հովանավորն ու ղեկավարը: Գոյություն ունի Շիվա Նատարադջի տիեզերական պարի նկարը: Շիվայի պարի մեջ կան 108 տարբեր դիրքեր, որոնք համապատասխանում են աշխարհի 108 измерения-ներին (հայերեն բառը ամբողջությամբ չի արտահայտում իմաստը, դրա համար չեմ գրում): Շիվայի տիեզերական պարը բաղկացած է 5 ակտերից` գործողություններից` արարում-Բրահմա, կործանում-Ռուդրա, պահպանում-Վիշնու, պատրանք-Մաիյա և փրկություն-Քունդալինի-Շակտի: Բրահմայի ստեղծումը դա պարի մեջ հիմնական ստեղծագործությունն է, Ռուդրայի կործանումը դա ազատումն է մարմնի կառմայից, Վիշնույի պահպանումը իր մեջ սատտիվիկ և հարմոնիկ էներգիայի կուտակումն է, Մաիայի պատրանքները ստեղծագործության ասպեկտն է, որը հմայում,արբեցնում է բանականությունը և Քունդալինիի փրկությունը դա էներգիայի զարթոնքն է պոչուկում: Շիվայի պարը պատկերված է կրակների շրջապատում, նա ունի 4 ձեռք, որոնք նշանակում են իմաստություն և բռնում են կրակ և թմբուկ: Դամարա թմբուկը խորհրդանշում է ռիթմ, տիեզերական փուլայնության թրթիռ: Կրակը խորհրդանշում է պարում կրակի մասնիկի ակտիվացումը, որում ոչնչանում են ոսկորները: Ներքև իջեցրած ձեռքը պատկերում աբհայան որը հանդիսանում է անվախության և ֆիզիկական աշխարհում վախի հաղթահարման խորհրդանիշը: Վեր բարձրացրած ձեռքը պատկերում է դանդահաստու, և ցույց է տալիս մարդու դուրս գալը վերածննդի փուլից: Անտեղյակության ու մոլորվածության խորհրդանիշը գաճաճ հրեշն է, որին Շիվան ոտքով տրորում է: Մի ոտքով նա տրորում է հրեշին, մյուս ոտքով պարում է, այն ուղղված է երկինք, դա պարի դինամիկ և ստատիկ ասպեկտն է` կապը երկնքի ու երկրի միջև: Շիվայի ճակատին պատկերված է երրորդ աչք և երեք գիծ` տրիպունդրա: Երրորդ աչքը խոսում է այն մասին, որ պարը պետք է ընդունել երրորդ աչքով: Երեք գծերը խորհրդանշում են պարի` երեք աշխարհներում, երեք տարածություններում` ֆիզիկական, աստրալ և պատճառական, տեղի ունենալը: Բացի դրանից, այն տեղի է ունենում միաժամանակ երեք ժամանակներում` անցյալում, ներկայում և ապագայում: Շիվայի մարմինը ցույց է տալիս, որ նրա պարում նաև մասնակցում են 7 հիմնական ուժեր` 6
դինամիկ և 1 ստատիկ ասպեկտներ: 4
ձեռքերը, մեկ ոտքը և մարմնի աջ հատվածը դինամիկ ասպեկտի խորհրդանիշն են, իսկ ձախ ոտքը և մարմնի ձախ հատվածը ստատիկ ասպեկտի խորհրդանիշը:
Կան էլի մի քանի աստվածներ, որոնք նման կերպ պատկերում են պարը և հանդիսանում են դրա խորհրդանիշները:
Հնդկական պարերը իրենցից ներկայացնում են մինի թատրոններ, քանի որ նրանք հանդիսատեսի վրա ազդում են 7 պլանով:
Ահա այսքանը իմ սիրելի ընթերցող: Ես դեռ էլի կվերադառնամ Հնդկաստանին վերաբերվող թեմաների, քան որ այն շատ հետաքրքիր ու գրավիչ է և իր մեջ պարունակում է խորհրդավորություն: Շնորհակալ եմ, որ մինչև վերջ կարդացիր նյութը:
Հարգանքներով` Գունավորիկ
Գիտե՞ս ինչն է նաև այստեղ յուրօրինակ ու անկրկնելի Սիրանուշ ջան. Քո բազմագույն ու բազմահունչ բարև-ողջույնները: :)
ОтветитьУдалитьԱնցնեմ բուն ասելիքիս` հիանալի նյութ էր` ինձ համար հետաքրքիր: Ընդհանրապես հնդկական մշակույթն ու բուդդիզմն առհասարակ (երևի իրենց խորհրդավորության պատճառով) գերում են... Իսկ 108 թվի մասին, որը նույնպես հասցրել է հետաքրքրել ինձ, դրա` հնդկական պարում որպես թվաքանակ լինելը "անակնկալ էր": Շնորհակալություն գրառման համար: Կարդացի մեծ հետաքրքրությամբ: :)
Հիացած բարև Հասմիկ ջաաան:)
ОтветитьУдалитьՇաաատ ուրախ եմ, որ հավանեցիր նյութս:
Ինձ էլ է շատ հետաքրքրում հնդկական մշակույթը ու հենց իր խորհրդավորության պատճառով:
Փաստորեն աչքերի շարժումները նույպես մասնակցում են այդ դիրքերի ամբողջացման հետ... որպես լրացում:) Այնքան հետաքրքրեց նյութը, որ շարունակել եմ փնտրտուքս...;)
ОтветитьУдалитьՓաստորեն աչքերը բաց էի թողել:)))
ОтветитьУдалить