28 дек. 2011 г.

Հայտնաբերվել է նոր վարակ` ամանորյա հեքիաթային տրամադրություն անունով.....


  Լա-լա-լա     լա-լա-լա    լա-լա-լա-լա-լաաաա………...Ուրախագույնս ուրախ բարևներս բոլոր ընթերցողներիս: Բարձր տրամադրությամբ եկել եմ ձեզ ժպիտ պարգևեմ: Գլխիս դրված Ձմեռ Պապիկի գլխարկը մի տեսակ հեքիաթային և պայծառ տրամադրություն է ստեղծել ինձ մոտ: Ու ես անպայման ուզում եմ դրանով վարակել ձեզ:Դրա համաաաար առաջարկում եմ դիտել ներքևում դրված տեսահոլովակները` ցանկալի է գլխարկներով և ամանորյա տաք շնչով պարուրված: Առաջինը ցանկալի է, բայց պարտադիր չէ, երկրորդը` և ցանկալի է և պարտադիր:))) Հավատացնում եմ հիասքանչ տրամադրությունը կապահովվի: Դե համեցեք, դիտեք, մեկնաբանեք…..










Հարգանքներով` Գունավորիկ

0 մեկնաբանություն:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Отправить комментарий