1 янв. 2012 г.

2012-ի առաջին նյութս....կամ...funny գրառում...)))

     Մի քիչ գինովցած բարևներս բոլորին: Եկել եմ գրեմ այս տարվա իմ առաջին նյութը: Դե իհարկե ինչպես միշտ կլինի պոզիտիվ ու ժպտաբեր (հենց նոր մտքիս եկավ այս բառը:D): Նախ, մինչ գրառմանս անցնելը ուզում եմ ջերմագույն շնորհակալություններս հայտնել բոլորին բարի և  անկեղծ մաղթանքների ու ցանկությունների համար: Ես ուրախ եմ, որ ունեմ ձեզ նման շրջապատ:
   Իսկ հիմա բուն նյութը: Այսօր շատ պատահաբար աչքովս ընկավ մի յուրօրինակ ու ծիծաղաշարժ նկար: Ինձ դա այնքան հետաքրքրեց, որ որոշեցի գտնել նմանատիպ նկարներ ու ներկայացնել ձեզ, ուղղակի funny տրամադրություն ապահովելու համար: Եվ այսպես, սկսեցինք` 






Ամուսնություն բարձի հետ...



Մեր մոտ մարդիկ ուզում են ինչքան ճոխ, էնքան լավ, իսկ Ամերիկայում McDonalds forever…

 Էս մարդկանց վիճակն էլ վիճակ չի...
Մազոխիստների հարսանիք…
       Եվս մեկ McDonalds forever…


 Դվուխ դագաղ…..մարդիկ ցնդել են…ֆլոմաստերի նման)))…(by the way- Պուճուր ժամանակ մամաս ասեց ես կցնդվեմ, ես էլ ինձնից գոհ ասեցի <<ֆլոմաստերի նմա՞ն, մամ>>…փոքր ժամանակվանից սրամտելու ջիղը կար մեջս :D ):
 Հետո էլ մեծերը ասում են. <<մեր ժամանակ սենց չէր, սերունդը փչացելա>>….էսել հո 1 թվի վարդագույն պատկերա…)))
 Սերը գույն և տարիք չի հարցնում

Այ էսի ուրիշ բան…..ռոմանԾիկա






Իսկական գունագեղ հարսանիք….բայց սևը ավելորդա


Հա ի՞նչ անենք, որ մարդիկ насмотрелись мультфильмов





           Էս տղեն ոնց որ թե չի կողմնորոշվել սեռի հարցում….աղջիկն էլ ասելա. <<ջանդամ, իմ համար տարբերություն չկա>>
 Թաղումահարսանիք







 Ես օրինակ չեմ հասկանում իմաստը: Եթե կա նման մարդ, որ կարա բացատրի ինձ, խնդրում եմ գրեք:


Ստրիպտիզ պարողների հարսանիք, երևի






  
    Վերջում գեղեցիկ հարսանիք, ռոմանտիկ համբույրով:





Հարգանքներով` Գունավորիկ

0 մեկնաբանություն:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Отправить комментарий