22 нояб. 2011 г.

Պարզապես ուրախ գրառում:)))

 (318x281, 87Kb)

 Բարև ձեզ ընթերցողներ ջաաան:  Ուրախ եմ, որ այցելեցիք: Տեսեք ես ու բլոգս ձեզ լաաաայն ու ի սրտե ժպտում ենք: Դե  մի հատ էլ դուք մեզ ժպտացեեեք…)))մեր ցանկությունը ձեզ ժպիտ ու ծիծաղ պարգևելն է: Ըհըըըն…ապրեք….)))հիմա սենց ժպիտներով անցնենք առաջ: Այս գրառումս պարզապես ուրախ գրառում է և նրա նպատակն է բարձրացնել բոլորի տրամադրությունը: Չնայած ես չեմ կարծում, թե ինչ-որ մեկի տրամադրությունը հիմա ցածր է, քանի որ ով մտնում է իմ բլոգ, անպայման պետք է ժպտա:
Իսկ այս գրառումս ավելի կոնկրետ ծիծաղ պարգևելու համար է: Եթե կա ժպիտ, ապա հետո պետք է լինի ծիծաղ: Ինչպես գրել եմ  “Ժպիտ” գրառմանս մեջ` ժպիտը ծիծաղի մայրն է: Դե սիրելի բարեկամներ ջաաան, դիտեք ներքոնշյալ տեսահոլովակները: Կարծում եմ դրանք քեզ շատ դուր կգան:)))






5 комментариев:

  1. և ինչու ես ավելի շուտ չեմ իմացել այս բլոգի մասին??? :-O ամոթ ինձ:
    Գունավորիկ ջաաաննն, ապրեսսս, որ այս բլոգը կա.:X

    ОтветитьУдалить
  2. Դու էլ ապրես, որ սկսել ես այցելել բլոգս: :X

    ОтветитьУдалить
  3. de en "babyori" masin 4emel xosum:(:(:(

    ОтветитьУдалить