14 окт. 2011 г.

Լոգոները երեկ , այսօր և վաղը...

                  (478x77, 10Kb)


    Բարևներ բոլորին: Ես նորից եկա և ուզում եմ ձեզ հետ կիսվել այս նյութով: Այստեղ գրելու եմ վաղուց մեր կյանք մտած և այնտեղից դուրս գալ չցանկացող լոգոներից:
    Աշխարհում ներկայումս կան հազարավոր բռենդներ, որոնցից յուրաքանչյուրն ունի իր լոգոն: Ինչի՞ համար է այն: Դե իհարկե իրենց բռենդի հանդեպ ուշադրություն գրավելու համար: Հաջողված (քանի որ քիչ չեն նաև այն լոգոները, որոնք եղել են անհաջող և այդ պատճառով տվյալ ընկերությունը չի կարողացել մտել պայքարի մեջ) լոգոյի շնորհիվ մարդիկ շատ հեշտությամբ են հիշում այդ ապրանքը: Զուր չէ, որ շատերի անունը տալիս մենք մտքում միանգամից հիշում ու պատկերացում ենք դրա լոգոն: Օրինակ, երբ ասում են Chanel, մենք անմիջապես պատկերացնում ենք 2 հակառակ գրված C տառեր, երբ ասում են Lacoste,մենք պատկերացնում ենք կանաչ կոկորդիլոս: Նման ձևով BMW-ն, Apple-ը, Google-ը և շատ ու շաատ հանրահայտ բռենդներ:
    Իսկ դուք երբևէ մտածե՞լ եք, թե ապագայում ինչ կլինի այդ լոգոների հետ: Կշարունակե՞ն գոյություն  ունենալ, թե կկորեն պատմական ասպրեզից, իսկ եթե շարունակեն, ապա ի՞նչ տեսք կունենան:: Մենք իհարկե չենք կարող ստույգ կանխատեսել դրանց ապագան: Բայց այն փաստը, որ աշխարհը ձգտում է մինիմալիզմի, կստիպի լոգոներին դառնալ շատ պարզունակ պատկերներ, որոնք տեսնելով մարդիկ բնազդաբար կհասկանան դրա իմաստը:












                    (478x77, 10Kb)

0 մեկնաբանություն:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Отправить комментарий