Բարևներ բոլորին: Ես նորից
եկա և ուզում եմ ձեզ հետ կիսվել այս նյութով: Այստեղ գրելու եմ վաղուց մեր կյանք մտած
և այնտեղից դուրս գալ չցանկացող լոգոներից:
Աշխարհում
ներկայումս կան հազարավոր բռենդներ, որոնցից յուրաքանչյուրն ունի իր լոգոն: Ինչի՞ համար
է այն: Դե իհարկե իրենց բռենդի հանդեպ ուշադրություն գրավելու համար: Հաջողված (քանի
որ քիչ չեն նաև այն լոգոները, որոնք եղել են անհաջող և այդ պատճառով տվյալ ընկերությունը
չի կարողացել մտել պայքարի մեջ) լոգոյի շնորհիվ մարդիկ շատ հեշտությամբ են հիշում այդ
ապրանքը: Զուր չէ, որ շատերի անունը տալիս մենք մտքում միանգամից հիշում ու պատկերացում
ենք դրա լոգոն: Օրինակ, երբ ասում են Chanel, մենք անմիջապես պատկերացնում ենք 2 հակառակ
գրված C տառեր, երբ ասում են Lacoste,մենք պատկերացնում ենք կանաչ կոկորդիլոս: Նման
ձևով BMW-ն, Apple-ը, Google-ը և շատ ու շաատ հանրահայտ բռենդներ:
Իսկ դուք
երբևէ մտածե՞լ եք, թե ապագայում ինչ կլինի այդ լոգոների հետ: Կշարունակե՞ն գոյություն
ունենալ, թե կկորեն պատմական ասպրեզից, իսկ
եթե շարունակեն, ապա ի՞նչ տեսք կունենան:: Մենք իհարկե չենք կարող ստույգ կանխատեսել
դրանց ապագան: Բայց այն փաստը, որ աշխարհը ձգտում է մինիմալիզմի, կստիպի լոգոներին
դառնալ շատ պարզունակ պատկերներ, որոնք տեսնելով մարդիկ բնազդաբար կհասկանան դրա իմաստը:
0 մեկնաբանություն:
Отправить комментарий