14 дек. 2011 г.

Մի քիչ չստեղծագործե՞նք:

                                     (286x80, 19Kb)


Ողջույններս բոլորին: Մինչ կանցնեմ բուն նյութին ուզում եմ ներողություն խնդրել ընթերցողներիցս, որ շատ ուշ-ուշ եմ գալիս: Կներեք…..մի քանի օր ևս ու ես կրկին ամեն օր ձեզ հետ կլինեմ: Ներեք ինձ: Քիչ մնաց…..Իսկ հիմա ուզում եմ ձեզ ներկայացնել ևս մեկ շատ հիանալի կայք: Սա նույնպես նկարելու համար է, բայց ավելի լավն է, քան նախորդ ներկայացրածս: 

Սա դիզայներ Ռիկարդո Կաբելլո-ի մտահաղացումն է, որը վեր է ածվել հաջողված իրականության: Լավ դե, գլուխներդ ի՞նչ ցավեցնեմ: Ուղղակի դիտեք մի քանի նկար,նկարված այդ կայքով, իսկ հետո սեղմեք ամենավերջին նկարի կողքի հղումո ու կհայտնվեք այդ գեղեցիկ աշխարհում:Ամենաառաջին նկարն էլ է նկարված այդ կայքով: Շուտով նորից կհանդիպենք:
Հարգանքներով` Գունավորիկ





http://mrdoob.com/projects/harmony/
Այ սա իմ առաջին աշխատանքն է նկարված այդ կայքով)))))))))))))))))))            

2 комментария: