19 нояб. 2011 г.

Եկեք երգենք...)))♬ ♫ ♪ ılıl|llılı ♪ ♫ ♬

                



 ✱ ✲ ✱ Բաևներ բոլոր բոլորին: Այսօր մի տասակ ձմեռային, մառախլապատ տրամադրություն է դրսում: Եվ այդ տրամադրությունը փոխանցվել է ինձ: Չ՛է, ես այդ առիթով չեմ տխրել: Հակառակը` այդ տրամադրության տակ հաճույքով թեյ եմ խմում: Թեյը լավ բան է եթե իհարկե խմում ես իսկական թեյ, այլ ոչ թե դրա մշակված թափոնները: Այո՛, մի զարմացեք: Փաթեթներով թեյերի մեեեծ մասը այդպիսի կազմություն ունեն: Մտածում եք` ինչպե՞ս խուսափեք նման բաներից և տարբերեք վատը լավի՞ց: Պարզապես գնեք սովորական` առանց փաթեթների թեյը: Սա պարզապես մի փոքրիկ խորհուրդ այս եղանակին ինձ պես շաաատ թեյ խմող ընթերցողներիս: Հուսով եմ կընդունեք.....Վերադառնանք եղանակին:

Առավոտվանից այս եղանակի հետ կապված մի երգ է անընդհատ պտտվում գլխումս: Ուզում եմ ձեզ էլ վարակել: Շատ լավ երգ է, ու մասամբ օրվա հետ համահունչ: Իսկ եթե ձյուն էլ գա, ապա այս երգը կարելի կլինի համարել օրվա երգ: Ահա այդ երգՎայելեք…))) ✱ ✲ ✱



2 комментария:

  1. Անհնար է մտնել Գունավորիկի աշխարհ ու չպտաալ` լայն ու ուրախ ժպիտով: Ապրե~ս Դու:
    Թեյի համար համամիտ եմ, ես է չեմ սիրում փաթեթավորած "թեյերը": ;)

    ОтветитьУдалить
  2. Դու էլ ապրեեես Հասմիկ ջաաան....ու մի հատ լայն ու ուրախ ժպտում եմ քեզ..:D

    ОтветитьУдалить