26 окт. 2011 г.

Ինչու՞ են փախչում տաբատները:




    Բարև հենց այս պահին այս գրառումս կարդացող ջա՜ն: Ուզում եմ ջղայն գրառում անել: Հա, ջղայն…ուզում ես իմանալ` ինչու՞: Դե որովհետև ջղայնացած եմ: Ջղայնացած եմ որոշ տղաների վրա: Չնայած այդ որոշները ցավոք արագ աճում ու բազմանում են սնկի կամ էլ ճագարների նման, դա էլ թողնում եմ քո հայեցողությանը: Ուրեմն ասեմ, որ խոսքս այն տղաների մասին է, որոնց վրա տաբատն այդպես էլ չի հարմարվում ու գլուխն առած ուզում է փախչել: Երևի հոգին կերել են: Ու ասեմ, որ այդ տղաներին հեչ էլ չի անհանգստացնում այդ նուրբ փաստը: Ընդհակառակը` նրանց դուր է գալիս: Մտածում, մտածում եմ ու այդպես էլ չեմ կարողանում հասկանալ այդ տղաների լոգիկան: Ա՛յ ընԳեր ջան, ուզում ես բարեմասնություններդ ցույց տաս էլ տաբատ մի հագի, ի՞նչ պարտադիրա էտ ծանրությունը հետդ քարշ տաս: Մեկա յա հագած, յա չհագած: Մի անգամ էլ մի հատ աղջիկ իր կրունկներով պատահական կկանգնի տաբատիդ վրա ուուուու…….տա դա դա դա՜մ…..երկուսդ էլ ամոթից խայտառակ կլինեք: Չնայած չեմ կարծում,թե նման բան հագնողը կվախենա խայտառակ լինելուց: Անցանք….Բա որ էս տաբատի ճողոպրելու իրավիճակին հազիվ, հազիիի՜վ, մի կերպ, միի՜ի կերպ էր էս մեր ժողովրդի աչքը սովորել ու ստեղ ավելի մի դաժան իրավիճակ ստեղծվեց` հայտնվեցին……..ոչ էնա յուբկա, ոչ էնա տաբատ կտորոզանգվածները: Նայում ես էտ տաբատներով նենց են քայլում, ոնց որ……..կներեք,  բայց պետքա ասեմ….ոնց որ մի շաբաթ պետքարանից օգտված չլինեն: Ու դրան գումարած էլի էտ փախչող վիճակը: Չեմ հասկանում այդքան հաճելի՞ է, մեղմ ասած, նման ապուշ տեսքով մարդկանց աչքին երևալը: Մոտավորապես նույն բանն էլ ձեզ եմ ասում….ա՛յ ընԳեր ջան, ուզում ես յուբկա հագնե՞ս, տենց էլ արա, խի՞ ես հեռվից մոտենում: Ավելի հաճելի կլիներ ձեզ տեսնել շոտլանդական յուբկեքով, քան էս աղավաղված կտորազանգվածներով: Բա հայ տղուն սազու՞մ է նման <<ոճը>>: Վե՛րջ տվեք էս խեղկատակությանը: ԳլՅամուռության ճանապարհին ձեզ լռիվ կորցրել եք: Մի հատ նայեք ձեզ հայելու մեջ` տեսնու՞մ եք ինչ ծիծաղելի եք: Բա խի՞ կտենաք որ: Դուք նայում եք հայելուն ու մենակ ասում եք` <<Արա էս ի՜նչ գլամուռ դեմք եմ: Հեսա էթամ` դուրս աղջիկների ուշքը էթա իմ համար>>: Չէ մի չէ մի…մի հատ էլ չեթա՞նք ինքնասպան լինենք քո կտորազանգվածները տեսնելով: Այս <<ոճերը>> սիրող հարգելի տղանե՛ր, փոխեք ձեր տաբատները ու նորմալ, մարդավարի հագնվեք: Հայ տղուն չի՛ սազում:
    Ֆու՜…ձեզ հետ կիսվեցի ջղայնությունս միիի քիչ անցավ: Սա էլ իմ խոստացված գրառման մի մասը տղաների մասին: Այնքան էի ջղայնացել,որ անպայման ուզում էի սրա մասին գրել: Կարծում եմ շատերն են համամիտ գրածիս հետ:
    Շնորհակալություն ուշադրության համար իմ սիրելի ընթերցող: Շուտ շուտ արի, ես միշտ ուրախ եմ քեզ ընդունել: Մինչ նոր հանդիպումներ: 

0 մեկնաբանություն:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Отправить комментарий