2 нояб. 2011 г.

Մի փոքրիկ ինքնագովազդ :Ճ

           (504x62, 2Kb)

    Բարևներ բոլորին: Նախ ներողություն եմ խնդրում մի քանի օրվա բացակայություններիս համար: Պատճառը անձնական է, և չեմ կարծում թե ձեզ կհետաքրքրի: Լավ անցնենք առաջ: Այստեղ ես ուզում եմ մի փոքր գովազդել ինքս ինձ :Ճ Ավելի կոնկրետ իմ աշխատանքները: Ուրեմն այսպես: Ես նկարում եմ հագուստի վրա: Նկարում եմ այն ամենը, ինչ ցանկանում են, բացի դիմանկարներից. դեռ չեմ փորձել: Դուք նույնպես կարող եք պատվիրել: Ես մեծ սիրով կնկարեմ ձեզ համար: Գները շատ մատչելի են` սկսած 3000 դրամից: Դա կախված է ձեր ընտրած նկարի բարդությունից: Պատվիրելու համար գրեք ինձ հետևյալ էլեկտրոնային հասցեով` siriktovmasyan@mail.ru կամ facebook-ի էջիս, որը կարող եք տեսնել բլոգիս աջ կողմում:
    Ահա իմ մի քանի աշխատանքները`


Այս կիթառը նկարել եմ իմ վերնաշապիկին:













Սակայն սրանք բոլորը չեն: Ցավոք մնացածները տվել եմ պատվիրատուներին առանց նկարելու:
Շնորհակալություն ուշադրության համար:








                                             


2 комментария: